فولاد مبارکه اصفهان برای بهره برداري سريع از طرحهاي توسعه و توليد هر چه زودتر ورقهاي با ضخامت پائين در اين مجتمع تلاش می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از صفهان، سبحاني مدير عامل شرکت فولاد مبارکه به همراه جمعي از معاونين ومديران اين شرکت ضمن بازديد از روند اجرا وپيشرفت توسعه هاي مجتمع فولاد سبا، بر بهره برداري سريع از طرحهاي توسعه و توليد هر چه زودتر ورقهاي با ضخامت پائين در اين مجتمع تأکيد نمود.

سبحانی گفت: توليد ورقهاي نازک در مجتمع فولاد سبا، پس از راه اندازي طرحهاي توسعه اين مجتمع صورت خواهد گرفت و ورق هاي نازک که در صنعت لوله و پروفيل و لوله هاي انتقال نفت گاز و همچنين محصولات کششي استحکام بالا DDQ درصنعت خودرو کاربرد دارند ميتواند سهم فولادمبارکه را درتوليد محصولات با ارزش افزوده بالاتر افزايش دهد.

بهمن خليلي مدير تکنولوژي واجراي طرح هاي مجتمع فولاد سبا نيز در اين خصوص گفت: کارگاه هاي توزيع آب، svc ، واحد انتقال مواد ، سيلو هاي مربوطه واحد FTP ،کوره هاي قوس و ريخته گري اسلب نازک کوره تونلي نورد گرم و کارگاههاي جنبي مربوط به طرحهاي توسعه سبا از جمله طرح هايي بودند که از آنها بازديد بعمل آمد.

خليلي افزود: طرح هاي توسعه مجتمع فولاد سبا از سال 92 با هدف افزايش ظرفيت توليد از 700 هزارتن به 1.6 ميليون تن آغاز شده و در حال حاضر با رشد 85 درصدي در حال اجرا مي باشد و قرار است در مرحله اول کوره تونلي و قفسه شماره 7 نصب و اتوماسيون نوردگرم نيز تعويض گردد و در مرحله دوم ريخته گري دوم وکوره قوس الکتريکي دوم و دان کويل دوم مورد بهرهبرداري قرار گيرد. 



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.