رعایت الزامات استاندارد مدیریت انرژی مهمترین معیار ارزیابی شرکت بین المللیSGS سوئیس برای اعطای گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی (ISO 50001:2011) به فولاد مبارکه است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  اصفهان بهرام سبحانی مدیر عامل فولاد مبارکه گفت : فولادمبارکه یکی از بزرگ ترین مصرف کنندگان انرژی در کشور است و هرگونه بهبود و کاهش مصرف، تأثیر به سزایی در بهبود شاخص های محیط زیست خواهد داشت که این مهم یکی از مسئولیت های اصلی این شرکت در قبال جامعه و نسل آینده است.

مدیرعامل فولادمبارکه اصفهان با بیان اینکه کاهش مصرف، منجر به کاهش هزینه های شرکت می شود، گفت: با توجه به فضای رقابتی کنونی در صنعت فولاد از این منظر نیز اهمیت مدیریت انرژی بیشتر نمایان می شود.
سبحانی گفت: توسعه و تعمیق سیستم های مدیریتی یکی از راهبردهای مهم است و نگاه این شرکت در این حوزه فقط کسب گواهینامه نیست، بلکه اصلاح فرآیندها و ساختار ها و کمک به بهبود مستمر و رشد و تعالی سازمان است.
وی افزود: امیدواریم استقرار این سیستم کمک شایانی به بهبود و بهینه سازی مصرف انرژی در سازمان کند.
مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه گفت : صدور گواهینامه استاندارد ISO 50001:2011از تاریخ 19 لغایت 23 دیماه با حضور سه نفر از ممیزان شرکت SGS سوئیس برگزار و کلیه نواحی تولیدی، انرژی و سیالات، دفترفنی تعمیرات، خرید، آموزش، امور مهندسی و تضمین کیفیت مورد ممیزی قرارگرفتند.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با تولید سالانه حدود چهارمیلیون و200 هزارتن، در سال 50 درصد فولاد کشور را تامین می کند

انتهای پیام/ف
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.