این آزمایشگاه ‌های سه‌گانه شامل آزمایشگاه مدار منطقی کامپیوتر، آزمایشگاه معماری کامپیوتر و مدارآز الکترونیکی کامپیوتر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس دانشگاه خواهران(فرزانگان)سمنان گفت: استفاده از ظرفیت خیرین حوزه آموزش عالی می‌تواند به ارتقاء کیفی آموزش‌ها و توسعه کمی و کیفی آنها در دانشگاه‌ها کمک شایانی کند.
دکتر فتح‌الله قدس با اشاره به مجزا بودن این آزمایشگاه‌ها اضافه کرد: این آزمایشگاه‌های سه‌گانه شامل آزمایشگاه مدار منطقی کامپیوتر، آزمایشگاه معماری کامپیوتر و مدارز الکترونیکی کامپیوتر هستند.
رئیس دانشگاه خواهران(فرزانگان)سمنان از تحصیل بالغ بر 300 دانشجوی دختر در این دانشگاه دولتی خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشجویان این دانشگاه در سه رشته مهندسی فناوری کامپیوتر،مهندسی کامپیوتر و نرم‌افزار و زیست‌شناسی تحصیل می‌کنند.
قدس با بیان اینکه دانشگاه فرزانگان نخستین دانشگاه ویژه خواهران در سطح استان سمنان است خاطرنشان کرد: این دانشگاه که فعالیت خود را از نیمه دوم سال92 آغاز کرده است یک دانشگاه دولتی اختصاصی خواهران همچون دانشگاه شناخته شده الزهرا (س) تهران است.
وی افزود: دانشجویان این دانشگاه در رشته‌های مهندسی کامپیوتر (نرم افزار )، مهندسی فناوری اطلاعات (it ) و زیست شناسی از طریق آزمون کنکور سراسری پذیرش می‌شوند.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.