مسائل و مشکلات شهرک صنعتی چالدران با حضور مسئولان این شهرستان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی شهرستان چالدران با حضور فرماندار، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان و مدیران ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار چالدران در این جلسه با تشریح مشکلات موجود این شهرستان و با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های صنعتی چالدران در راستای گسترش شهرک صنعتی گفت: زمینه جذب سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی باید فراهم شود چون معارضان مشکل اصلی توسعه و گسترش آن هستند.

در ادامه ملاابراهیم لو رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت چالدران اظهار داشت: هدف اداره صنعت، معدن و تجارت، هدایت سرمایه گذاری به سمت شهرک صنعتی و ایجاد سرمایه گذاری و تکمیل چرخه و سامانه تولید بوده که با توجه به مشکلات موجود و وجود معارضین،سبب ایجاد مشکل برای سرمایه گذاران شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از این میزان وسعت، مشکل 21 هکتار از اراضی این شهرک با معارضین حل شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چالدران افزود: برای راه اندازی واحدهای تولیدی و خدماتی در شهرک صنعتی چالدران طرح های تشویقی برای متقاضیان در نظر گرفته شده که می توانند با مراجعه به این از مزایای این طرح بهره مند شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز گفت: امسال 220 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیر ساخت های لازم در شهرک های صنعتی استان هزینه شده و اختصاص این میزان اعتبار از محل منابع داخلی شرکت شهرک های صنعتی استان است که در این باره، ایجاد زیر ساخت ها از جمله برق ،آب و گاز رسانی، خیابان کشی و نیز توسعه شهرک ها هزینه می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.