علیرضا صدرالدینی با حکم رئیس سازمان سینمایی به عنوان مديركل دفتر مطالعات و دانش سینمایی و سمعی و بصری منصوب شد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی ،"حجت الله ایوبی" در حکم "علیرضا صدرالدینی" آورده است:

«نظر به تجارب و سوابق جنابعالي به موجب اين حكم به سمت "مديركل دفتر مطالعات و دانش سينمايي و سمعي بصري" منصوب مي شويد.

اهتمام ويژه به حمايت و نظارت بر آموزشگاه هاي سينمايي و توانمندسازي آنها، ايجاد زمينه براي تامين نيازهاي پژوهشي عرصه هاي مختلف سينمايي و ارتباط و تعامل سازنده با حوزه هاي موثر در امر آموزش و پژوهش هاي سينمايي از جمله وظايفي است كه اميدوارم با دقت و جديت مورد توجه قرار گيرد.

توفيقات روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.»
 
علیرضا صدرالدینی کارشناس ارشد الهیات و معارف اسلامی و کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی است. در کارنامه حرفه ای صدرالدینی مواردی چون: مسئول خانه فرهنگ ایران در هندوستان،معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد استان تهران،مشاور معاون اداری مالی وزیر در امور استانها ، مدرس دانشگاه از سال 1362 و عضو شورای نمایش خانگی و ... دیده می شود.

محمد حسین فرج مدیر کل دفتر توسعه فناوری های سینمایی و سمعی و بصری شد
محمد حسین فرج" با حکم رئیس سازمان سینمایی به عنوان مديركل دفتر توسعه فناوري هاي سينمايي و سمعي و بصري منصوب شد.

حجت الله ایوبی در حکم محمد حسین فرج آورده است:
«نظر به تجارب و سوابق جنابعالي به موجب اين حكم به سمت مديركل دفتر توسعه فناوري هاي سينمايي و سمعي و بصري منصوب مي شويد. 

اهتمام ويژه به حمايت و نظارت مراكز پشتيباني فني سينمايي و سمعي بصري و توانمندسازي آنها، اجراي سياست هاي سينمايي در عرصه روزآمدسازي تجهيزات، زيرساخت و فناوريهاي سينمايي و ارتباط سازنده با فعالان و صنوف مرتبط از جمله وظايفي است كه اميدوارم با دقت و جديت مورد توجه قرار گيرد.

توفيقات روزافزونتان را از خداوند متعال خواستارم.»
 
محمد حسین فرج متولد 1343 تهران و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد اسلامی است. در کارنامه حرفه ای فرج مواردی چون: مدیر واحد زیر نویس لیزری معاونت سینمایی،مسول آموزشگاه های دفتر آموزش معاونت هنری،عضو هیئت موسس دانشگاه سپهر اصفهان،دارای درجه یک هنری در زمینه فعالیت های فنی و لابراتوار فیلم و معاون دفتر مطالعات سازمان سینمایی دیده می شود.

موافقت شورای ساخت با 3 فیلم نامه
فیلم‌نامه های «نهنگ عنبر 2( سلکشن رویا)» به تهیه کنندگی ، کارگردانی و نویسندگی سامان مقدم در ژانر کمدی اجتماعی ، «زرد» به تهیه کنندگی ابراهیم مجیدی و به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده در ژانر ملودرام اجتماعی و «دایان» به تهیه کنندگی سید امیر سید زاده و به کارگردانی و نویسندگی بهروز نورانی پور در ژانر اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.


انتهای پیام/
                       
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار