آموزش‌و‌پرورش ماهشهر به سطح علمی دانش‌آموزان اهتمام ویژه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره آموزش و پرورش ماهشهر گفت: این اداره به افزایش سطح علمی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف توجه ویژه‌ای دارد.

عبدالواحد عبادی افزود: تعلیم و تربیت نیروی انسانی در هر جامعه‌ای یکی از مهم‌ترین و بنیانی‌ترین مبانی و اصول بوده، به‌ویژه در دین مبین اسلام که بر آن تأکید فراوان شده است .

وی گفت: برای انجام این برنامه، اداره آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی، توجه ویژه‌ای به سطح علمی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف داشته و در کنار آن برنامه‌های مختلف علمی آموزشی برای پیشرفت هرچه بیشتر دانش‌آموزان انجام داده است .

رئیس اداره آموزش و پرورش ماهشهر افزود: یکی از این اقدامات برگزاری جشنواره‌های علمی فرهنگی، هنری و ورزشی در مقاطع مختلف تحصیلی بوده که یکی از آنها برگزاری جشنواره انس با قرآن ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی است که مورد حمایت مسؤولان بود.

عبادی گفت: در انجام برگزاری امتحانات با در نظر گرفتن برنامه‌های پیش‌بینی شده به‌ویژه امتحانات نهایی و فراهم‌سازی شرایط برای آزمون کنکور سراسری امیدواریم شاهد موفقیت دانش‌آموزان ماهشهری باشیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.