41 رتبه برتر قرآنی توسط دانش آموزان رامشیری کسب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش رامشیرگفت: کسب رتبه‌های متعدد قرآنی که پیشانی فعالیت‌های این اداره به شمار می‌رود از دستاوردهای آموزش و پرورش رامشیر است.

عساکره افزود: یکی از مشکلات تحصیلی شهرستان رامشیر آمار بالای تکرار پایه و مردودی در مقطع ابتدایی بود که دلیل آن اختلالات یادگیری در خواندن و نوشتن و ریاضیات بود که توجهی به این معضل نمی‌شد.

وی گفت: والدین تصور می‌کنند این دسته از دانش‌آموزان استثنایی هستند در حالی که اینگونه نیست و با برگزاری یک دوره یک‌ماهه می‌توان آنها را درمان کرد که در این رابطه 85 دانش‌آموز درمان شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامشیر افزود: برای نخستین بار مجوز راه‌اندازی پژوهش‌سرا را دریافت کردیم، جذب اعتبار صورت گرفت و حکم انتصاب مدیر آن نیز صادر شده است.

عساکره با بیان اینکه جذب بازماندگان از تحصیل از موارد مورد تأکید وزارت‌خانه است، گفت: 90 درصد از بازماندگان از تحصیل را جذب کرده و در این رابطه جزو مناطق موفق بوده‌ایم.

وی  از هوشمندسازی 30 کلاس درس در این شهرستان خبر داد و افزود: سال گذشته 25 کلاس را هوشمندسازی کردیم و امسال نیز تاکنون پنج کلاس به این تعداد اضافه شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش رامشیر از اعطای 150 مورد تسهیلات بانکی و همچنین واگذاری تسهیلات به دبیران و بیماران صعب‌العلاج خبر داد و گفت: در بخش تعهدات اشتغال‌زایی جذب 120 درصدی داشتیم و فراتر از تعهدات خود عمل کردیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، قرآن ، رتبه ، دانش آموز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.