مجتمع بندری امام خمینی(ره) باید نماد وفاق و همدلی بین کارگران و کار فرمایان شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: مجتمع بندری امام خمینی(ره)، مجموعه ی عظیم صنعتی، تولیدی و خدماتی است و عوامل مختلفی از تخصص ها، مهارت ها و سرمایه ها را در برمی گیرد و به فراخور این ویژگی می باید از همه ی عوامل و فعالین تأثیر گذار در این مجموعه که در کنار هم همدلانه و دوستانه فعالیت می کنند، تقدیر کرد.

مهندس عبداللهی اظهار امیدواری کرد ضمن ادامه برگزاری آیین ها طی دفعات آتی، تعداد بیشتری از عوامل و فعالین در این مجتمع بزرگ بندری تقدیر شده  و این مجتمع بندری به نماد وفاق و همدلی گسترده ی بین کارگران و کارفرمایان مبدل گردد.

مسئول واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) در ادامه این آیین طی گزارشی به استناد آمار و ارقام، اهم  فعالیت ها و اقدامات این واحد در سال 94 و چشم انداز سال 95 را تشریح کرد.

کریمی با اشاره به تاریخچه ی تشکیل واحد کار و خدمات اشتغال این مجتمع بزرگ بندری به دنبال اجرای قوانین و مقررات منطقه ویژه اقتصادی در آن؛ تنظیم امور بازار کار، تشکیل هیأت رسیدگی، تلاش برای اجرای بیمه بیکاری و بازرسی شرکت های بخش خصوصی در ارتباط با  مسائل کار و اشتغال را از رسالت های این واحد برشمرد.

وی اقداماتی مشتمل بر معرفی واحد کار و خدمات اشتغال در سایت اداره کل، یکسان سازی قراردادهای کار در منطقه ویژه و ابلاغ به تمامی شرکت ها، تعریف فرم های واحد کار و خدمات اشتغال در سیستم استاندارد IMS، راه اندازی سیستم پیامکی جهت اطلاع رسانی دقیق تاریخ رسیدگی به دعاوی و دعوت به ابلاغ رأی هیات حل اختلاف و نصب و بهره برداری از نرم افزار بیمه بیکاری را از جمله اهم این موارد ذکر کرد.

حدود 7 هزار نفر کارگر در بیش از 500 شرکت بخش خصوصی  با موضوع خدماتی، صنعتی و تولیدی در مجتمع بزرگ بندری امام خمینی(ره)  مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، بندر ، نماد ، همدلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.