طبق فرموده رهبری ، رابطه با دنيا بر اساس عزت و مصلحت شكل مي گيرد و سياست خارجي ما نبز بر اساس عزت ، حكمت و مصلحت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ امام جمعه موقت بیرجند در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت : در روابط خارجه ما باید عزت حفظ  شود و باید مبنی بر اندیشه‌های ناب اسلام و مصلحت باشد و نباید در مصلحت ها عزت از بین برود.
تابعي افزود: امروز عربستان سعودی اهداف آمريكا و اسراييل را عملياتی مي كند، اين كشور در حوزه امت اسلامی بيشترين اختلاف را ايجاد مي كند، در جنگ با مسلمانان در سوريه، لبنان و يمن بدترين جنايات را مرتكب مي شود ، اينها مشكلات دنيای اسلام است و نبايد نسبت به اين جنايت ها بی تفاوت باشيم.
وی گفت : ایستادگی در برابر تعرض دشمنان نیازمند وحدت و همدلی است.
وی با اشاره به تبریک عید مبارک مبعث, اظهار داشت: نخستین رسالت انبیاء تزکیه و رساننن آن به بندگان خدا است تا انسان‌ها مورد پالایش، تزکیه و مرحله قرب الهی برسند.
امام جمعه موقت بيرجند با اشاره به سوم شعبان سالروز ولادت امام حسين(ع) و روز پاسدار، گفت: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حفظ و صيانت از نظام و انقلاب تاكنون، نقشی بي بديل بوده است و امروز ما در عرصه نظامی یک کشور منطقه ای نیستیم بلکه به برکت نیروهای مسلح مان به یک کشور فرا منطقه ای تبدیل شده ایم و قادر هستیم کوچکترین تعرض و واکنش بر علیه کشورمان را ، ازهزاران کیلومتر دور تر جوابگو باشیم.
انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار