کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال کشورمان از تصمیم فدراسیون بسکتبال و درک بائرمن در کنار گذاشتن ستاره‌های باتجربه تیم ملی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، صمد نیکخواه بهرامی امروز در گفت‌وگو با رادیو ورزش و در واکنش به اظهارات درک بائرمن، سرمربی تیم ملی و محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: زمانی که برای نخستین بار در 18 سالگی به تیم ملی دعوت شدم، کوشیدم بهترین عملکرد را داشته باشم و حقم را بگیرم. البته شخصیت‌ افراد تفاوت دارد. برخی بازیکنان جاه طلبند و برخی دنبال این هستند که دیگران برایشان موقعیت ایجاد کنند. 

صمد افزود: در 18 سالگی کسی به دلیل جوانی‌ام مرا دعوت نکرد، یا اگر اینطور بود توانایی بازی در تیم ملی را داشتم. البته منظورم این نیست که جوانانی که دعوت شدند توانمند نیستند. همه آنها بازیکنان خوبی هستند.

کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال ایران اضافه کرد: با اینکه می‌خواهیم نتایج تیم ملی را فدای جوانگرایی کنیم،  مخالف هستم. نمی‌خواهم بگویم تیم ملی ما این کار را کرده است. در تیم‌های ملی اسپانیا و آلمان هم دیدیم بازیکنان 36 یا 37 ساله بازی می‌کنند. در ورزش حرفه‌ای عملکرد بازیکنان مهم است.

وی درباره فهرست جدید تیم ملی گفت: درباره امسال صحبتی ندارم و قبلا حرف‌ها زده شده است اما صحبت‌هایی که با بائرمن داشتیم اینطور که در برخی رسانه‌ها عنوان شده نبود. تا زمانی که بازی می‌کنم هدفم این است که بهترین بازیکن پست خودم باشم. سن من هم مهم نیست. اگر بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم، مثل یک سرباز در خدمت آن خواهیم بود.

نیکخواه بهرامی تاکید کرد: نباید نتایج تیم ملی را فدای لفظ جوانگرایی فدا کنیم. چند سال است که با مسئولان فدراسیون صحبت می‌کنیم و پیشنهاد دادیم تیم ب تشکیل شود و برای کسب تجربه به بازی‌های بین‌المللی اعزام شوند. در تیم ملی بزرگسالان فقط نتیجه مهم است. نمی‌توانیم برویم پنجم شویم و بگوییم جوان بودیم. انتظار مردم خیلی از ما بالاست. 

وی تصریح کرد: صحبت‌هایی که بین ما و سرمربی تیم ملی بود به گونه‌ دیگری عنوان می‌شود. حتما تلاش می‌کنیم در تیم ملی باشیم. یک بار هم تیم ملی بدون ما برود. مردم نباید سختگیر باشند، شاید هم نتیجه بهتری گرفتیم. به هرحال تصمیم گیرنده نهایی کادرفنی تیم ملی و فدراسیون بسکتبال است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار