رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در بخشی از صحبت هایش برای بازیکنان تیم ملی با عصبانیت به آن ها گفت باید رفتارشان را اصلاح کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، نخسیتن جلسه تمرین تیم ملی بسکتبال ایران دقایقی پیش  و پس از نشست خبری درک بائرمن در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز شد. 

پیش از آغاز تمرین، محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال ایران دقایقی برای بازیکنان تیم ملی صحبت کرد. مشحون ابتدا به بازیکنان خوشامد گفت و از بازی های فصل گذشته سوپرلیگ به عنوان بهترین مسابقات چند سال اخیر از نظر کیفی نام برد. 

مشحون در بخشی از صحبت هایش گفت: ما در لیگ امسال 29 بازی داشتیم که اختلاف تیم ها زیر 5 امتیاز بود و 32 بازی هم زیر 10 امتیاز. همچنین برخی بازی ها هم به اوورتایم رفت. 

اما رئیس فدراسیون بسکتبال ناگهان تغییر لحن داد و با پرخاش به بازیکنان گفت: از سوی دیگر سوپرلیگ بسکتبال یکی از بدترین رقابت ها بود! کجای دنیا با هر سوت داور همه بازیکنان مانند عروسک خیمه شب بازی در وسط زمین بالا و پایین می پرند. شما 300 یا 400 میلیون می گیرید که این کارها را بکنید؟ 

مشحون با تاکید بر اینکه این مشکلات تقصیر شما نیست، ادامه داد: من در وهله نخست سرپرستان و مسئولان تیم ها را مقصر می دانم اما دعا کنید من از فدراسیون بسکتبال بروم. چون اگر بمانم و این رفتارها را ببینم، پشت گوشتان را دیدید، تیم ملی و باشگاهتان را هم دیدید! امیدوارم با حضور بائرمن و دیگر اعضای کادر فنی این مشکلات برطرف شود. شک نکنید هرجای دنیا بروید و این کارها را بکنید خیلی زود دیسکالیفه می شوید. 

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان صحبت هایش به دلجویی از بازیکنان پرداخت. وی همچنین با خیر مقدم به حماد سامری، سرمربی مدعو تیم ملی از آبادان، به معرفی تک تک اعضای کادر فنی و تدارکات تیم ملی پرداخت. 

انتهای پیام/
برچسب ها: مشحون ، بسکتبال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار