مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: جذب پزشکان متخصص تمام وقت در بهداشت و درمان نفت این منطقه، افزایش هر چه بیشتر کمی و کیفی خدمات پزشکی را در پی دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امین محمدی صبح امروز در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و هیئت همراه اظهار کرد: پرسنل پرتلاش بهداشت و درمان صنعت نفت در همه شرایط کمبود تجهیزات و امکانات به بهترین شکل ممکن به ارائه خدمات می‌پردازند.
 
وی با اشاره به خدمات دندان‌پزشکی و سلامت روان اظهار کرد: در حال حاضر در بیمارستان صنعت نفت گچساران در حوزه‌های مختلف از جمله دندانپزشکی و سلامت روان اقدامات خوبی انجام شده که جای تقدیر از تمامی پرسنل پرتلاش بیمارستان صنعت نفت وجود دارد.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد زمینه رقابتی بهداشت و درمان گچساران با دیگر مراکز درمانی در سطح مناطق نفت‌خیز جنوب را خواستار شد.
 
محمدی گفت: فراهم آوردن نیروهای متخصص و تجهیزات پزشکی به‌روز درخور جایگاه گچساران که به عنوان بام نفتی ایران معروف شده، از انتظارات مسئولان، کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است.
 
وی با تأکید بر لزوم وجود تخصص‌ها و امکانات جدید در بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد: در این زمینه اعزام بیماران به دلیل نبود امکانات پیشرفته و تخصص لازم به شهرهای اطراف همواره وجود داشته و اعزام بیماران به دیگر شهرها همواره از دغدغه‌های ما و مدیریت بالادستی بوده که امیدواریم در این زمینه راهکاری اندیشیده شود.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران فراهم کردن زیرساخت‌های پزشکی و بهداشتی برای ارائه خدمات بروز پزشکی به بیماران را از ضروریات عنوان کرد.
 
محمدی ادامه داد: در این زمینه با جذب، استخدام و استفاده از پزشکان تمام وقت در بهداشت و درمان صنعت نفت به گونه‌ای که این پزشکان هیچ تعهدی به وزارت بهداشت و درمان نداشته باشند، می‌توان گامی مهم در راستای افزایش کمیت و کیفیت خدمات پزشکی برداشت.
 
وی ایجاد زمینه مناسب در راستای ارائه خدمات پزشکی فوق تخصصی با دعوت از پزشکان فوق تخصص در رشته‌های مورد نیاز با توجه به پروازهای فرودگاه گچساران را از دیگر انتظارات برشمرد.
 
محمدی تصریح کرد: این اقدام تا حدود زیادی از اعزام بیماران به دیگر مناطق جلوگیری می‌کند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.