رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت 250 واحد صنعتی راكد و نیمه فعال استان در سال 1395 پیگیری می شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛داریوش دیودیده در نشست ستاد رفع موانع تولید استان افزود: در مرحله نخست، مشكلات این واحدها از نظر بازار، بدهی های تامین اجتماعی، ماشین آلات، مسائل زیربنایی، حقوقی و تسهیلات، و پیچیدگی های بانكی دسته بندی می شود.
وی اظهار كرد: بررسی این واحدها با حضور نماینده های سازمان صنعت، معدن و تجارت، شهرك های صنعتی و بخش خصوصی در مكان فعالیت واحد راكد یا نیمه فعال صورت می گیرد.
دیودیده بیان كرد: پس از اولویت بندی مشكلات این واحدها راهكاریی برای رفع آنها به صورت اساسی و مبنایی به كارگروه رفع موانع تولید پیشنهاد و در نهایت، اجرایی می شود.
وی عنوان كرد: برای جمع بندی و نظم دادن این فعالیت ها، كارگروه رونق تولید استان تشكیل خواهد شد كه رویكردهای جدیدی را نسبت به كارگروه های مشابه در پیش خواهد گرفت.
كهگیلویه و بویراحمد براساس پروانه های بهره برداری صادر شده 750 واحد صنعتی دارد كه براساس آمارهای مختلف بیش از 25 درصد آنها در سال های گذشته راكد یا نیمه فعال شده اند.
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.