معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: روستای سالم با هدف قرار دادن سلامت بهبود وضعیت بهداشتی و کیفیت زندگی مردم با در نظر گرفتن خواست مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه معاون بهداشتی دانشگاه  علوم پزشکی کرمانشاه گفت: روستای سالم با هدف قرار دادن سلامت بهبود وضعیت بهداشتی و کیفیت زندگی مردم با در نظر گرفتن خواست مردم است.

ابراهیم شکیبا  با اشاره به اجرای طرح روستای سالم در روستای پاطاق افزود: هدف ما از روستای سالم بهره مندی اهالی روستا از مراقبت های بهداشتی ، دسترسی اهالی به آب آشامیدنی، دفع بهداشتی زباله ها و دفع فضولات حیوانی است

 وی با اشاره به امکان جذب گردشگر گفت: مهمترین ثمره اقتصادی که این طرح در بر داشته این است که  خیلی از اهالی روستای پاطاق که به شهر های دیگر مهاجرت کرده اند به روستای خود  بازگشتند.

 شکیبا گفت:در سال گذشته 14 روستا به صورت پایلوت در طرح روستای سالم انتخاب شده اند و در سال جاری نیز 28  روستا به این 14 روستا افزوده می شود.

 ازدستاوردهای مهم پروژه ؛ ارتقاء سطح آگاهی مسئولین و برنامه ریزان و گسترش فرهنگ همکاری بین بخشی و افزایش دانش عمومی مردم است.


انتهای پیام/

 

برچسب ها: کرمانشاه ، اجرا ، طرح ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.