رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه از فعالیت 165 ورزشکار زن و مرد زیرنظر این هیات خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه از فعالیت 165 ورزشکار زن و مرد زیرنظر این هیات خبر داد.

پیمان جاویدان با اشاره به اینکه بیشتر این افراد در رشته واترپلو مشغول به تمرین و مسابقه هستند گفت:واترپلو بیشترین تعداد ورزشکار را دارد که 60 نفر در بخش آقایان و 20 نفر هم در بخش بانوان مشغول به فعالیت در این رشته هستند.

وی  با بیان اینکه در رشته شنا نیز 70 نفر در هر دو بخش آقایان و بانوان مشغول به صورت مساوی در حال فعالیت هستند افزود:در رشته شیرجه نیز هشت نفر در بخش آقایان  فعالیت می کنند و در رشته شنای موزون 7 نفردر بخش بانوان فعال هستند.

  جاویدان گفت:تیر ماه سال گذشته در مسابقات شنای قهرمانی کشور که به میزبانی اصفهان و در رده سنی 13- 14 سال و 15- 16 سال برگزار شد، علی سراوند شناگر کرمانشاهی به دو مدال طلا دست یافت، آرمان صیدی سه مدال نقره کسب کرد و امیرحسام دارابی نیز صاحب گردن آویز برنز شد.

 وی با اشاره به  اینکه افزایش تعداد اعزام‌ها به مسابقات مختلف ، استعدادیابی وبرگزاری دوره های مربیگری و داوری و فعال کردن هیات‌های شهرستانی  برنامه های سال جاری است.گفت:در استان نزدیک به 15 مربی و 35 داور فعال زیرنظر این هیات مشغول به فعالیت هستند.

در بخش شیرجه و در مسابقات انتخابی تیم ملی هم شهنام نظرپور یک طلا، یک نقره و یک برنز، فراز احمدوند یک نقره و یک برنز و مسعود ویسی نیز دو مدال برنز کسب کردند تا در پایان مسابقات و در بخش تیمی کرمانشاه مقام سوم را کسب کرد.سال گذشته علاوه بر دعوت تعداد زیادی از ورزشکاران کرمانشاهی به اردوی تیم های شنا، شیرجه و واترپلو، تعدادی از آنها به نام های علی سراوند، شهنام نظرپور در تیم شنا و ارشیا الماسی، محمدمهدی حیدری و محمدجواد عباسی در تیم واترپلو به عنوان اعضای اصلی در تیم ملی حضور پیدا کردند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.