مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: ورزشکاران استان سال گذشته در مجموع یک هزار و 40 بار به اردوهای تیم های مختلف ملی دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: ورزشکاران استان سال گذشته در مجموع یک هزار و 40 بار به اردوهای تیم های مختلف ملی دعوت شدند.

مجتبی جوهری با بیان اینکه از مجموع دفعاتی که ورزشکاران کرمانشاهی در سال گذشته به اردوهای تیم های ملی دعوت شدند 174بار آن منجر به عضویت در تیم های ملی شد ادامه داد: آمار دعوت شدگان به اردوی تیم های ملی و عضویت در این تیم ها طی سال 94 و در مقایسه با سال 93 به ترتیب 259 و 19 درصد رشد نشان می دهد.

وی افزود: در سال 93 ورزشکاران استان کرمانشاه 290 نفر - بار به اردوی تیم ملی دعوت و 146 نفر - بار نیز به عضویت تیم های ملی درآمدند.

جوهری گفت:براساس رتبه بندی صورت گرفته در دعوت به اردوی تیم ملی، هیات ورزش های ناشنوایان با 186 نفر - بار عضویت بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده است و پس از این هیات های فوتبال با 173 نفر - بار و کشتی با 132 نفر - بار عضویت در رده های دوم و سوم ایستاده اند


وی  ادامه داد: هیات های قایقرانی، کاراته، ووشو، ورزش های جانبازان و معلولان، شنا، هندبال و دو و میدانی هم به ترتیب در رده های چهارم تا دهم در خصوص دعوت ورزشکارانشان به اردوی تیم ملی قرار گرفتند.

جوهری  با اشاره به رتبه هیات ها براساس عضویت ورزشکاران آن ها گفت: در این بخش هیات های کاراته و ورزش های ناشنوایان با 20 مورد عضویت در تیم های ملی مشترکا رتبه نخست را به خود اختصاص داده اند و هیات های فوتبال و قایقرانی نیز با 15 مورد عضویت در رده دوم ایستاده اند.

وی  با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 35 هیات ورزشی استان شاهد دعوت ورزشکاران خود به اردوی تیم ملی بودند، افزود: ضمن اینکه هیات کشتی نیز با 11 مورد عضویت در رده سوم و هیات های تکواندو و شنا نیز با 10 مورد عضویت در تیم ملی طی سال 94 هیات های برتر بعدی بودند


/انتهای پیام





 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.