مدیر کل زندانهای استان کرمان دربازدید از زندان جیرفت ودر جمع مددجویان اندرزگاه بزرگ زندان جیرفت گفت: با تعامل هر چه بیشتر با مراجع قضایی می توان بسیاری از مشکلات مددجویان را برطرف نمود.

تعمیر زندان جیرفت انجام می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علی ولی نیا افزود: بایددر زندگی مدیریت و مثبت اندیش بود و  از فرصتهای ایجاد شده در زندگی نهایت استفاده را برد چراکه فرصتهای از دست رفته دیگر به زندگی بر نخواهند گشت.

وی با اشاره به اینکه مددجویان باید برای بهبود زندگی خود از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را داشته باشند خاطر نشان کرد: این افراد باید از امکانات و برنامه های فرهنگی نیز استفاده لازم را ببرند.

وی تصریح کرد : بیشتر مددجویان دچار مشکلاتی هستند که باید با برنامه ای دقیق و کارشناسی شده در جهت رفع مشکلات آنان تلاشی مضاعف داشته باشیم.

همچنین مدیر کل زندانهای استان کرمان گفت : برگزاری منظم کلاسها و آموزشهای فرهنگی در تغییر رفتار و کردار مددجویان تاثیر بسزایی دارد و در بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه کمک شایانی می شود و به همان اندازه خطر بازگشت مجددآنها به زندان کاهش پیدا می کند.

رییس اداره زندان جیرفت هم در این بازدید گفت : تلاش براین است که در این مکان از امکانات موجود نهایت استفاده برده شود تا خواسته سازمان زندانها و اداره کل زندانهای استان کرمان برآورده شود.

حسین برشان افزود : تلاش و همت کارکنان اداره زندان جیرفت بر این است که مددجویان به غیر از محدودیت های قانونی هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند و حقوق شهروندی و کرامت انسانی به نحو احسن در مورد آنان انجام شود

گفتنی است : مدیر کل زندانهای استان کرمان به همراه تعدادی از مسئولین اداره کل زندانهای استان کرمان از قسمتهای مختلف زندان جیرفت بازدید و دستورات لازم را در خصوص تخصیص اعتبار برای تعمیر و بازسازی بعضی از قسمتها ارائه کرد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: زندان ، جیرفت ، کارکنان ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.