جانشين فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت از شناسايي و دستگيري قاتل مسلح فراري پس از گذشت 9 سال در اين شهرستان خبر داد.

مخفی کاری  9ساله آقای قاتل به پایان رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ نبي الله مير افضلي گفت : در سال 1386 در شهرستان جيرفت فردي 30 ساله در يك نزاع و درگيري با ضربات متعدد چاقو ، فردي 17 ساله را به قتل رسانده و از محل متواري شده بود.

وي افزود: به علت فرار قاتل به استان هاي همجوار و تغيير متوالي محل اختفاء وي اقدامات پليسي جهت شناسايي و دستگيري متهم مثمر ثمر واقع نشد، لذا پرونده جهت رسيدگي به صورت ويژه در اختيار اكيپي مجرب از كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد : کاراگاهان پليس با تلاش شبانه روزي چند ماهه و با استفاده از تحقيقات نامحسوس و منابع خبري دريافتند که متهم با هويت جعلي با اقوام خود در ارتباط است.

مير افضلي تصریح کرد: سرانجام مأموران با استفاده از سرنخ های موجود موفق به شناسايی محل اختفاء متهم شدند و پس از هماهنگی با مقام قضايي وی را دستگير و به مقر پليس آگاهی جيرفت ارجاع دادند.

وي گفت: در بازرسي از مخفيگاه متهم يك قبضه سلاح ممنوعه و يک قبضه سلاح شکاري و مقاديري مهمات جنگي از وي كشف شد.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت در تشريح سابقه متهم افزود : قاتل دستگير شده مرتكب چندين فقره ضرب و جرح ، اخاذی و حريق عمدی در شهرستان جيرفت شده است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: قاتل ، پلیس ، اقوام ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.