بودجه امسال درمان تامین اجتماعی ۷۲۰ هزارمیلیارد ریال و یک چهارم کل بودجه کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر درمان تامین اجتماعی کشور در آیین معارفه مدیران قدیم و جدید درمان تامین اجتماعی خوزستان در سالن جلسات هتل پارس اهواز گفت: خوشبختانه امسال جزو معدود و منحصر سازمان هایی بودیم که با بودجه مصوبی که در پایان سال در شورای عالی مصوب شده بود از روز اول کار را آغاز و این در شرایطی است که بودجه کل کشور مصوب شده است.

محمدعلی همتی افزود: منابع قابل توجهی در زمینه مستمری داریم و پرداخت مستمری به مستمری بگیران تامین اجتماعی حتی یک روز به تاخیر نیفتاد.

همتی با بیان اینکه بودجه درمان در سال جاری ۱۹۰ هزار میلیارد ریال است، اضافه کرد: این رقم نسبت به سال گذشته ۲۶درصد افزایش یافته است.

معاون درمان تأمین اجتماعی کشور با اشاره به طرح ارتقای هتلینگ بیمارستان های تأمین اجتماعی کشور ادامه داد: در یک برنامه جامع ۸۰ بیمارستان ملکی این سازمان به طور کامل نوسازی شد اما هتلینگ همه بیمارستان های تأمین اجتماعی بروز شد.

همتی بیان کرد: در طرح جامع بیمارستان های تأمین اجتماعی در همه وجوه بازنگری اساسی می شوند و حداقل سه ستاره می گیرند.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته تمام نیازهای کشور را به آمبولانس رفع کردیم، یادآور شد: یکی از مهمترین چالش های سازمان ناپابدرای منابع مالی نظام سلامت است که قبل از اجرای طرح تحول ماهیانه سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال پرداخت می کردیم و بعد از اجرای آن ماهانه ۹ هزار میلیارد ریال پرداخت می شود.

وی با اشاره به مطالبات بیمارستان های دانشگاهی گفت: ۶۰ درصد مطالبات بیمارستان های دانشگاهی را تا مهرماه ۹۴ بر اساس اسناد پرداخت کردیم و آماده پرداخت باقی مطالبات بر اساس اسناد هستیم.

در این مراسم از زحمات هفت ساله داریوش پناهی زاده تقدیر و صادق جلیلی به عنوان مدیر جدید درمان تامین اجتماعی منصوب شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.