سومين هيات تجاري از هنگ كنگ، براي آشنايي، كسب اطلاعات و بررسي فرصت هاي تجاري و سرمايه گذاري به اصفهان آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عضو هيات نمايندگان اتاق اصفهان اظهار کرد:با احياي جاده ابريشم رفاه در كل اين قاره بسط و گسترش داده می شود و كشور ما مي تواند در اين امر به آسياي شرق و هنگ كنگ كمك كند.

امير كشاني گفت: هنگ كنگ مي تواند پايگاهي مجازي و پل ارتباطي ما با كشورهاي ديگر ازجمله كشور هاي اروپايي باشد، پيش ازاين هم گروهي با نام تجاري گيفت از هنگ كنگ براي سرمايه گذاري روي سيب سميرم به اصفهان آمدند.

وي افزود:همايشي در تاريخ 17 مي امسال در استان كوجي يانگ هنگ كنگ برگزار می شود که اتاق اصفهان که اميدواريم به نتايج مفيدي در ارتباط با همكاري هاي مشترك دست يابيم.

فدراسيون صنايع هنگ كنگ با3 هزار عضو، بيش از 30 هزار كارخانه و 4 ميليون كارگر شاغل در اين كارخانه ها در دلتا رود مرواريد در جنوب چين قرار دارد و يك نهاد رسمي با مسئوليت تقويت بخش هاي صنعتي توليدي است.

گفتنی است اين هيات به رياست دنيل چنگ از فدراسيون صنايع هنگ كنگ با زمنيه هاي فعاليت بازار جانبي كامپيوتر، قفل، ماشين هاي الكترونيكي بازي گلف، خدمات پزشكي، كفش، سس و ادويه، مواد غذايي و نوشيدني، بسته بندي جواهرات، مهندسي محيط زيست، تصفيه آب و فاضلاب، شيشه و آئينه، كانتينر و خدمات حمل و نقل به ایران سفر کرده است. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار