در ایام نکوداشت هفته اصفهان، پایتخت فرهنگ و هنر و تمدن اسلامی در سطح ملی و بین المللی به جهانیان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اظهار داشت: با روی کار آمدن مدیریت جدید شهری، رویکرد شهرداری و مدیریت روابط عمومی هم به این سمت سوق یافت تا با معرفی ظرفیت‌های مختلف اصفهان فرصت‌های بیشتری را برای جذب گردشگر، سرمایه‌گذار در شهر فراهم شود.

هادی نباتی‌نژاد با اشاره به میزبانی اصفهان از مدیران بیش از 10 شبکه مختلف صدا و سیما گفت:در سال 95 تلاش شهرداری اصفهان بر این بود تا این برنامه‌ها را متفاوت‌تر از هر سال برگزار کند که خوشبختانه تا حدود زیادی این مهم محقق شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان هدف از اجرای برنامه های این هفته را معرفی دستاوردهای جدید شهرداری همچون حرکت به سمت استفاده از موتورسیکلت‌های برقی، جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسان و متروی اصفهان و معرفی ظرفیت‌های مختلف گردشگری اصفهان اعلام کرد.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از برنامه "اینجا اصفهان"و حضور هنرمندان مختلف در این برنامه گفت: قرار بر این است تا این برنامه تا پیش از ماه مبارک رمضان در میدان امام اجرای برنامه داشته باشد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اضافه کرد: در مجموعه روابط عمومی برای همه بخش‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفت و برای سال جدید برنامه‌های جدیدی را در دستور کاری خود قرار داده‌ایم که این برنامه‌ها را به مرور اعلام و عملیاتی خواهیم کرد.




انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.