سرپرست جدید هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: قهرمانان خوبی در رشته دو و میدانی در استان اصفهان وجود دارد و ظرفیت این رشته در استان اصفهان بسیار مطلوب است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از اصفهان، رسول یزد‌ی‌زاده در مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست هیئت دو و میدانی استان اصفهان که در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: زیر ساخت هیئت دو و میدانی استان اصفهان از نظر نیروی انسانی آموزش و پرورشی است که این تعامل موجب رشد و توسعه این رشته در استان اصفهان می‌شود.

وی ادامه داد: رشته دو و میدانی رشته سختی محسوب می‌شود که افرادی که در این رشته به فعالیت می‌پردازند عاشق این رشته هستند.

سرپرست جدید هیئت دو و میدانی استان اصفهان تصریح کرد: دو و میدانی یک رشته تیمی است و کار فردی در آن جواب نمی‌دهد و این تیم است که در هر رشته‌ای کار نمی‌کند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه این رشته قهرمانان خوبی در استان اصفهان دارد که تحصیلکرده نیز است و دور نمای ذهنی من نیز در این رشته کشوری است.

یزدی‌زاده تصریح کرد: ظرفیت اصفهان در این رشته بسیار خوب است که امیدواریم با تکمیل امکانات بتوانیم انگیزه را در بین جوانان اصفهانی برای گرایش به این رشته فراهم کنیم./ج1

برچسب ها: اصفهان ، معارفه ، تودیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.