فرمانده انتظامي استان از كشف 603 کيلوگرم ترياك و 64 كيلو و 660 گرم هروئين و200کیلو حشیش در سه عمليات پليسي خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بني اسدي گفت: مأموران يگان تكاوري 115 زهكلوت با گسترش چتر اطلاعاتي خود در جنوب استان به سرنخ هاي مهمي از يک باند قاچاق مواد مخدر رسيدند.

وي افزود: پس از شناسايي مسير تردد قاچاقچيان مأموران طي کنترل خودروهاي عبوري در محور ايرانشهر-زهكلوت به يك دستگاه خودرو پژو 405 مشكوك شدند که متهم با بي توجهي به دستور ايست پليس پس از تعقيب و گريز فراوان توسط مأموران متوقف شد.

وی خاطر نشان کرد : مأموران در بازرسي از خودروي حامل مواد 50 بسته 10 کيلويي ترياك به وزن 503 کيلوگرم را کشف كردند.

وی به عمليات پليس نرماشير نيز اشاره و تصریح کرد : مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان نيز در اجراي طرح كنترل محورهاي مواصلاتي به يك دستگاه كاميون كشنده ولوو مشكوك شدند و آن را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان گفت : پس از انتقال خودرو به پاركينگ مشخص شد كاميون ولوو داراي جاسازي ماهرانه اي در قسمت كف خودرو است كه پس از استخراج آن 64 كيلو و 660 گرم هروئين كشف شد.

سردار بني اسدي افزود: در اين عمليات دو قاچاقچي دستگير و به همراه مواد كشف شده تحويل مقامات قضائي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ارزوئيه نیز از کشف301 كيلوگرم مواد مخدر و دستگيري 9 عضو دو باند بزرگ قاچاق مواد افيوني خبر داد.

سرهنگ اكبر نجفي گفت: مأموران فرماندهي انتظامي این شهرستان توانستند در دوعملیات 201 کيلو حشيش و 100 كيلو ترياك را کشف و دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در این شهرستان را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه يكي از اصلي ترين مأموريت هاي پليس، مبارزه باحمل و نگهداري، قاچاق و فروش مواد مخدر است، افزود: به هيچ وجه اجازه جولان به مجرمان حوزه مواد مخدر را نخواهيم داد.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار