رییس شورای اسلامی شهر کرمان، با بیان این‌که تله‌کابین کرمان نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: مذاکرات شهردار کرمان با سرمایه‌گذار در رابطه با پروژه‌ی بام کرمان برای ساخت هتل بام کرمان نیز در حال انجام است که امیدواریم به‌زودی به نتیجه برسد.

تله کابین کرمان به زودی برفراز جنگ قائم آغاز به کارمیکندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اکبر مشرفی عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: موجب خوش‌حالی است که مهندس بابایی شهردار جوان، فعال و پرتلاش کرمان، سکان‌دار مدیریت شهر شد و تاکنون با تلاش وی، شاهد تحولات بسیار خوبی در شهر کرمان بوده‌ایم.

وی افزود: تله کابین کرمان برفراز جنگل قائم کارخود را آغاز خواهد کرد .

وی با بیان این‌که سرانه‌ی فضای سبز در شهر کرمان افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است افزود: در زمینه‌ی آسفالت معابر هم اقدمات بسیار خوبی انجام گرفته و اکنون روزانه 1200 تن آسفالت توسط شهرداری ریخته می‌شود که بی‌‌سابقه است.

مشرفی با اشاره به بازگشایی محورهای مختلف در شهر کرمان خاطرنشان کرد: محور 42 متری کوثر که یک محور بسیار مهم در شهر کرمان محسوب می‌شود، باز شده و پل‌های متعددی نیز با روش مدرن سگمنتال در شهر کرمان در حال ساخت است که ضمن روان‌سازی ترافیک، چهره‌ی شهر را نیز تغییر می‌دهد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان همچنین با اشاره به مرمت و بازسازی بناهای تاریخی شهر کرمان اظهار داشت: در راستای زیباسازی و آماده‌سازی بافت تاریخی شهر کرمان برای حضور بیش‌تر گردشگر در این شهر، علاوه بر بازار بزرگ کرمان، میدان شهدا نیز در حال کف سازی و بدنه‌سازی است.

وی ساخت مترو را برای شهر کرمان ضروری دانست و افزود: مطالعات اجرای پروژه مترو شروع شده و امیدواریم عملیات اجرایی آن هرچه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار