معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت : با عنایت به شروع روزهای گرم سال و افزایش تقاضا برای انواع آبمیوه و بستنی در بین مصرف کنندگان نظارت بر نحوه فعالیت این صنف در دستور کار بازرسان قرار گرفته است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عطاپور افزود : واحدهای آبمیوه و بستنی فروشی ها ملزم به رعایت قوانین نظام صنفی از جمله رعایت آخرین نرخ های مصوب ، درج قیمت مصرف کننده در معرض دید مشتری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند .

وی گفت : در همین راستا و از ابتدای اردیبهشت تاکنون از 168 واحد آبمیوه فروشی و فروشندگان بستنی در استان بازرسی و برای 16 واحد متخلف پرونده تخلفاتی با عناوین مختلف از جمله گرانفروشی ، درج نکردن قیمت و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشکیل و برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با توجه به تداوم اجرای این طرح تا پایان تابستان از مردم تقاضا کرد در صورت مشاهده تخلفات صنفی و اجحاف در حق مصرف کنندگان مراتب را به ستاد خبری 124 این سازمان برای حضور در محل و رسیدگی به موضوع اطلاع رسانی کنند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.