ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از ۱۱ اردیبهشت در کرمان آغاز شده است و تا ۱۹ این ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان؛ رییس اداره آزمون فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: نخستین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌ها صنایع دستی، فرش، نان، غله و غیره امسال در استان کرمان ۳۰ اردیبهشت جاری برگزار می‌شود. 

محمد ملایی درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت http: //advari. irantvto. ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند. 

وی با اشاره به اینکه آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است، خاطر نشان کرد: متقاضیان پس از ثبت نام در آزمون از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت جاری با مراجعه به سامانه با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند. 

ملایی تصریح کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند. 

انتهای پیام/ی/ف
برچسب ها: آزمون ، مهارت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار