مانچینی : مستحق باخت بودیم

سرمربی تیم فوتبال اینتر میلان پس از شکست مقابل تیم فوتبال لاتزیو با انتقاد از شاگردانش تیم خود را مستحق این شکست دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، شب گذشته(یکشنبه شب) تیم های لاتزیو و اینتر میلان در هفته ۳۶ رقابتهای سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند که تیم لاتزیو موفق شد با نتیجه دو بر صفر اینتر را شکست دهد.
روبرتو مانچینی پس از پایان مسابقه به انتقاد از عملکرد بازیکنانش پرداخت و تیم خود را مستحق این شکست دانست.
او از نحوه ی بازی بازیکنانش بخصوص در نیمه اول به شدت انتقاد کرد و گفت آنها طوری بازی کردند که گویی در یک بازی دوستانه پیش فصل به میدان رفته اند.
  مانچینی گفت: ما در نیمه اول بسیار بد بازی کردیم، ما مستحق باخت بودیم.در نیمه دوم بهتر کار کردیم، و فرصت هایی برای زدن گل تساوی داشتیم، اما نتوانستیم.


لاتزیو در نیمه دوم کار خاصی انجام نداد اما آنها یک ضربه پنالتی به دست آوردند. 20 دقیقه ابتدایی مسابقه، بدترین بازی ما تا به حال بود ، ضعیف بودیم، آن دقایق مانند یک بازی پیش فصل بود.

ما قطعا در نیمه دوم بهتر بودیم اما در نهایت شما باید گل بزنید و این مشکل همیشگی ما است. بسیاری از بازیکنان باید متوجه بشوند که اینتر اینتر است.
مانچینی در پایان با تاکید بر این که تیمش در نیمه اول بد بوده افزود،در گلزنی مشکل بزرگی داریم ما نیازمند کیفیت بیشتری هستیم.اگر رم نتواند روز دوشنبه جنوا را شکست دهد ما برای کسب عنوان سومی اندکی شانس خواهیم داشت اما می خواهیم حداقل جایگاه چهارمی را کسب کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار