تیم فوتبال اینتر میلان در دیدار امشب خود مقابل اودینزه که اولین مسابقه در تاریخ سری آ بود که هیچ بازیکن ایتالیایی در ترکیب اصلی دو تیم حضور نداشت ، سه بر یک پیروز شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال اینتر امشب در هفته ۳۵ رقابتهای سری آ ایتالیا در حضور ۴۴ هزار تماشاگر ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف اودینزه رفت که توانست این تیم را سه بر یک مغلوب کند. البته اودینزه در این بازی آنتونیو دی ناتاله کاپیتان و ستاره تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

دقیقه ۹ گل اول را تیم مهمان به ثمر رساند. روی پاس در عمق امانوئل بادو که در میان غفلت میراندا و موریو پشت محوطه جریمه اینتر رسید، با ضربه سر ضرب و تماشایی ترائو همراه شد تا حساب کار یک بر صفر به سود اودینزه شود.

سپس دقیقه ۳۶ حرکت مائورو ایکاردی در محوطه شش قدم اودینزه با پاس عرضی این بازیکن همراه شد و استفان یووتیچ با جا گیری خوب خود، به راحتی هر چه تمام تر حساب کار را یک بر یک کرد.

حملات اینتر ادامه یافت تا اینکه دقیقه ۷۵ اینتر دوباره به گل رسید. روی حرکت جاناتان بیابیانی فرانسوی از سمت راست و ارسال مواج وی به درون محوطه جریمه اودینزه، استفان یووتیچ برای بار دوم گلزنی کرد.

بازی با همین نتیجه رو به پایان بود اما دقیقه ۹۵ روی یک ضد حمله سریع و فرار زیبای ادر پشت مدافعین اودینزه، اینتر به گل سوم رسید تا این مهاجم برزیلی الاصل نیز سرانجام برای اینتر گلزنی کند.

در نهایت شاگردان مانچینی این مسابقه را سه بر یک پیروز شدند و با ۶۴ امتیاز همچنان چهارم اند.

نکته جالب این مسابقه این است که این بازی اولین مسابقه در تاریخ ۸۸ ساله سری آ شد که هیچ بازیکن ایتالیایی در ترکیب اصلی دو تیم حضور نداشت. البته در ادامه مسابقه برای اینتر دی آمبروسیو و برای اودینزه پاسکوال به میدان آمدند تا بازی بدون بازیکن ایتالیایی تمام نشود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اینتر ، اودنیزه ، سری آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار