جلسه هم اندیشی فعالین اقتصادی، تولیدی و تجاری در زمینه تسهیل در امور صادرات، واردات و پرداخت تسهیلات بانکی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جلسه هم اندیشی فعالین اقتصادی، تولیدی و تجاری در زمینه تسهیل در امور صادرات، واردات و پرداخت تسهیلات بانکی با حضور فرماندارخوی و مدیرکل بانک توسعه صادرات، رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت و مسولین دستگاههای اجرایی شهرستان خوی برگزار شد.

دکتر سیوانی فرماندار خوی دراین جلسه با اشاره به ظرفیت های موجود شهرستان خوی در زمینه تجارت اظهار داشت: شهرستان خوی ظرفیت تبدیل شدن به پایانه صادارتی را دارد و برای بالفعل شدن این ظرفیت نیازمند اتاق بازرگانی و دفاتر صادراتی می باشیم.

وی به موانع موجود در صادرات و واردات اظهار داشت: یکی از موانع موجود در صادرات و واردات فراهم نبودن زیرساخت های لازم می باشد که تلاش می کنیم در این زمینه اقدامات موثری در شهرستان خوی انجام شود.

کاظمی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی نیز دراین جلسه گفت : تجارت و گردشگری از عوامل رشد و توسعه شهرستان خوی بوده و در این جلسه تمامی دست اندرکاران دور هم جمع شده ایم تا مشکلات واحدهای موردنظر مرتفع گردد و برای بهبود فضای کسب و کار و جذب گردشگر اقدامات لازم و ضروری را انجام دهیم .

وی در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال 95 از طرف مقام معظم بعنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" اظهار داشت: برای رشد و توسعه کشور و تقویت بنیان ملی و برای تضمین استقلال کشور باید منابع داخلی شناسائی و بر ظرفیت های داخلی تکیه گردید.

گفتنی است رئیس اداره صنعت معدن و تجارت خوی از آقای آتش پیکر مبنی بر رسیدگی و پیگیری مسائل مربوط به صادرات و واردات واحدهای تولیدی و احساس نیاز به ارائه تسهیلات و حمایت های اعتباری خرید و فروش کالا تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: خوی ، اقتصاد ، تجاری ، زمینه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.