شهرستان خوي ظرفيت تبديل شدن به پايانه صادارتي را دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جلسه هم انديشي فعالين اقتصادي، توليدي و تجاري در زمينه تسهيل در امور صادرات، واردات و پرداخت تسهيلات بانكي با حضور فرماندارخوي و مديركل بانك توسعه صادرات استان درسالن شهيد کوچري فرمانداري خوي برگزار شد.

در اين جلسه فرماندارخوي با اشاره به نامگذاري سال 95 از طرف مقام معظم بعنوان "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" اظهار داشت: براي رشد و توسعه كشور و تقويت بنيان ملي و براي تضمين استقلال كشور بايد منابع داخلي شناسائي و بر ظرفيت هاي داخلي تكيه كرد.

فرماندار خوي راه هاي مواصلاتي، تجارت و گردشگري را از عوامل رشد و توسعه شهرستان خوي دانسته وافزود: وجود زير ساخت هاي لازم براي بهبود فضاي كسب و كار و جذب گردشگر لازم و ضروري است.

دكتر سيواني با اشاره به ظرفيت هاي موجود شهرستان خوي در زمينه تجارت اظهار داشت: شهرستان خوي ظرفيت تبديل شدن به پايانه صادارتي را دارد و براي بالفعل شدن اين ظرفيت نيازمند اتاق بازرگاني و دفاتر صادراتي مي باشيم.

فرماندار خوي با اشاره به موانع موجود در صادرات و واردات اظهار داشت: يكي از موانع موجود در صادرات و واردات فراهم نبودن زيرساخت هاي لازم مي باشد كه تلاش مي كنيم در اين زمينه اقدامات موثري در شهرستان خوي انجام شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.