فرماندار شهرستان تكاب گفت: مجريان انتخابات حق الناس بودن آراي مردم را در تمام فرآيند انتخابات مد نظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ ايرج ثقفي در نخستين نشست شوراي اداري اين شهرستان در سال جديد با تأكيد بر اجراي دقيق فرمايش رهبر معظم انقلاب مبني بر امانتداري از آراي مردم افزود: تمام عوامل اجرايي، نظارتي و بازرسي در جهت پرشور و سالم برگزار شدن انتخابات تمهيدات لازم را به كار خواهند گرفت.

وي با اشاره به برگزاري مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در روز جمعه دهم ارديبهشت ماه در اين شهرستان بيان كرد: رأي مردم امانتي در دست مسئولان برگزار كننده انتخابات است.

وي اظهار كرد: مرحله دوم انتخابات از حساسيت بسيار بالايي برخوردار است و با هماهنگي‌هايي كه از هفته‌ها قبل انجام شده، اين مرحله از انتخابات همانند مرحله نخست نيز با شكوه بسيار برگزار خواهد شد.

ثقفي با بيان اينكه مرحله نخست دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه مياندوآب، شاهين دژ و تكاب با مشاركت گسترده و پرشور مردم و بدون كوچكترين تخلفي برگزار شد، اظهار اميدواري كرد كه مرحله دوم اين انتخابات نيز به شكل قانونمند برگزار شود.

فرماندار شهرستان تكاب ادامه داد: مسئولان و رؤساي ادارات و نهادهاي دولتي نبايد از امكانات ادارات به نفع و يا عليه كانديدايي استفاده كنند بلكه در اين زمينه بايد فضايي سالم و بدون تنش براي برگزاري انتخابات فراهم سازند.

وي گفت: مجريان انتخابات بايد به تمام شايعات و حواشي پيرامون انتخابات بي توجه بوده و تنها در مسير رعايت قانون و با بي طرفي كامل عمل كنند.

ثقفي افزود: عوامل اجرايي، نظارت و بازرسي مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي حساسيت اين دوره از انتخابات را مد نظر قرار داده و با احترام به رأي مردم، طرفداري از كانديداها را از ذهن خود بيرون كنند.

به گزارش ايرنا، شهرستان تكاب حوزه فرعي انتخابات مجلس شوراي اسلامي محسوب شده و به همراه شهرستان هاي مياندوآب و شاهين دژ داراي دو كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي است.

دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه مياندوآب، شاهين دژ و تكاب همزمان با برخي شهرها در 21 استان كشور به مرحله دوم كشيده است.

در اين مرحله چهار نامزد براي كسب دو كرسي نمايندگي مجلس از اين حوزه با هم به رقابت مي پردازند.

ثقفي در ادامه اين جلسه با اشاره به آغاز فصل فعاليت‌هاي عمراني گفت: شهرستان تكاب در تكميل و توسعه زيرساخت‌ها با مشكلات فراواني رو به رو است و براي اجراي پروژه‌هاي عمراني بايد برنامه‌ريزي مدون و تلاش گسترده‌اي جهت توسعه و رونق اين شهرستان صورت گيرد.

وي بيان كرد: شهرستان تكاب استعدادها و پتانسيل‌هاي بالقوه اي دارد كه بايد از آنها در جهت رفع محروميت‌ها و ارتقاي جايگاه شهرستان استفاده شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.