کرمانشاه؛

مشکلات هیئت های ورزشی حل می شود

شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان با حضور یاور محمدی فرماندار، مجتبی جوهری مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ، مسئولین هیأت های ورزشی و تعدادی از مسئولین ادارات تشکیل شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان با حضور یاور محمدی فرماندار،  مجتبی جوهری مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ، مسئولین هیأت های ورزشی و تعدادی از مسئولین ادارات تشکیل شد.

فرماندار شهرستان هرسین  در بخشی ازسخنانی خواستار توسعه ورزش همگانی و فرهنگ سازی هدفمند در جهت حضور و تقویت فضای ذهنی بانوان به منظور نقش آفرینی آنان در سطح شهرستان شد.

یاور محمدی گفت: در صورت تخصیص اعتبارات عمرانی در سالجاری اولویت اول با حوزه ورزش و جوانان است و اقدامات لازم در راستای کیفیت بخشی  و توسعه اماکن و امکانات ورزشی به عمل خواهد آمد.

محمدی در ادامه اظهار داشت:  بررسی ها بیانگر این است که رسیدگی به توسعه ورزش بر حوزه فرهنگی آن غلبه دارد از طرفی به علت نیاز نسل جدید و به منظور هدایت نسل جوان و درک شرایط روحی و روانی آنان می بایستی به حوزه فرهنگی و اجتماعی توسط اداره ورزش و جوانان توجه بیشتری واقع شود.

وی  تصریح کرد: راه اندازی هسته های مشاوره مؤثر در سطح شهرستان  مخصوصاً در مدارس به منظور به حداقل رسانیدن آسیب های  اجتماعی در جامعه و درک مسائل مربوط به جوانان بسیار موثر خواهد بود .

این مقام مسئول در پایان گفت: آماده سازی خوابگاه ورزشی و تجهیز آن گامی بسیار مهم در جهت برگزاری مسابقات ملی در سطح شهرستان خواهد بود.


انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، مشکلات ، هیئت ، حل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.