امام جمعه موقت یزد؛ برای گشايش در حوزه اشتغال و بازگشت به كار عده ای كه بيكار شده اند نبايد به بيگانان چشم داشته باشند.

در حوزه اشتغال نبايد به بيگانان چشم داشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ امام جمعه موقت يزد گفت: برای ايجاد اشتغال نبايد منتظر گشايشی از سوی خارجی ها بمانيم بلكه بايد به مردم و جوانان هوشمندی كه توانايی تهيه و اجرای طرح های اشتغالزايی و كارآفرينی را دارند اميدوار باشيم.

آيت الله سيد محمدرضا مدرسی افزود: مشكل ايجاد اشتغال مناسب برای داوطلبان يا افرادی كه كار خود را از دست داده اند با برنامه ريزی مناسب قابل حل است.

وی  گفت: برای گشايش در حوزه اشتغال و بازگشت به كار عده ای كه بيكار شده اند نبايد به بيگانان چشم داشت و منتظر اموال بلوكه شده در خارج كشور باشيم.

 آیت الله مدرسی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هر روز بهانه ای درست كرده و با دادگاهی بی ارزش و بی مبنا اموال كشورمان را مصادره می كنند.

وی  با تاكيد بر توجه به كيفيت در صنايع خاطرنشان كرد: از كارگران انتظار داريم مسئوليت پذير باشند و در انجام وظيفه خود به نحو مطلوب عمل كنند.

امام جمعه موقت یزد افزود: هر چند دولت در خصوص حقوق كارگران وظايفی بر عهده دارد اما آنان بايد در فعاليت های خود خداوند متعال را در نظر گيرند و بی انگيزه نباشند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار