تیم فوتبال پرسپولیس تهران از 26 اسفند 1390، در کسب پبروزی مقابل نفت تهران ناکام مانده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال نفت تهران با گل های وحید امیری و مجتبی حق دوست در پایان بازی امروز، پرسپولیس را با نتیجه 2 بر صفر مقابل شکست داد و رکورد شکست ناپذیری خود مقابل سرخ پوشان پایتخت را به 8 بازی رساند و دست کم تا امروز  1504 روز است که این رکورد را حفظ کرده است.

آخرین بار پرسپولیس 26 اسفند 1390  و در چارچوب هفته 28 لیگ یازدهم ،با هدایت مصطفی دنیزلی با سه گلی که سیامک کوروشی مدافع حریف، ایمون زاید و امیر حسین فشنگچی به ثمر رساندند توانست نفت را با سرمربی گری حسین فرکی از پیش رو بردارد.

از آن روز تا حالا پرسپولیس در مقابل نفت فقط پنج تساوی و سه شکست به دست آورده است.

سرخ پوشان در هفته هشتم لیگ دوازدهم مقابل نفت به تساوی بدن گل رسیدند. مانوئل ژوزه و منصور ابراهیم زاده هدایت 2 تیم را در آن بازی در دست داشتند.

در بازی برگشت همان سال جدال نفت و پرسپولیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ولاتکو گروزدانوفسکی مقدونیه ای برای شاگردان یحیی گل محمدی و مصطفی سیفی برای نفت موفق به گلزنی شدند.

در هفته ششم لیگ سیزدهم نفت با هدایت یحیی گل محمدی موفق به شکست یک بر صفر پرسپولیس با هدایت علی دایی شد. علی قربانی تک گل آن دیدار را به ثمر رساند.

در هفته 21 همان لیگ دو تیم به تساوی بدون گل قناعت کردند.

در نخستین هفته لیگ چهاردهم جدال شاگردان علی دایی و علی رضا منصوریان به تساوی یک بر یک رسید. پیام صادقیان برای پرسپولیس و سوشا مکانی( گل به خودی) 2 گل آن بازی را به ثمر رساندند.

اما در دیدار برگشت لیگ چهاردهم نفت با نتیجه 2 بر یک شاگردان حمید درخشان را شکست داد. غلامرضا رضایی و ارسلان مطهری برای نفت و محمد عباس زاده برای پرسپولیس در ان بازی موفق به گلزنی شدند.

دیدار رفت لیگ امسال نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

محمد دانشگر برای نفت و کمال کامیابی نیا برای پرسپولیس در آن بازی گل زدند.

نکته جالب این جا است که از زمان حضور علی رضا منصوریان روی نیمکت نفت، این تیم 2 برد و 2 تساوی مقابل پرسپولیس به دست آورده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار