با حضور مدیر کل ثبت واسناد واملاک استان نماینده شرق استان ومسئولان ریگان اداره ثبت اسناد واملاک ریگان امروز راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مدیر کل ثبت واسناد واملاک استان کرمان گفت بیش از 6هزار پرونده در شهرستان ریگان نیاز به ثبت دارند که به دلیل بعد مسافت این پروندها تا کنون ثبت نشده اند .

طالبی زاده اظهار داشت: با راه اندازی اداره ثبت واسناد واملاک شهرستان ریگان از تردد مردم ریگان به مسافت 100کیلومتری به بم جلوگیری شد .

مدیر کل ثبت واسناد وملاک استان تصریح کرد : مردم شهرستان ریگان می توانند نسبت به ثبت اراضی خود واملاک ومطلباتشان اقدام نمایند .

وی گفت: راه اندازی این اداره کمک بزرگی به ادارات شهرستان ریگان نمود وخدمات رسانی به مردم شهرستان را تسریع کرد.

طالبی زاده از راه انداری اداره ثبت واسناد واملاک فهرج به زودی خبر داد واظهار داشت :با همکاری مسئولان فهرج این اداره در این شهرستان راه اندازی خواهد شد .

فرماندار ریگان در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شهرستان ریگان نبود اداره ثبت اسناد بود بیان داشت: اداره کل ثبت اسناد خدمت بزرگی را در این شهرستان با راه اندازی این اداره انجام دادند .

امین باقری اظهار داشت: تا کنون در شهرستان ریگان هیچ گونه سند ثبتی نداریم واین امر مشکلاتی را برای شهروندان ریگانی به وجود اورده است .

وی گفت :این اداره در بهترین نقطه شهرستان جهت تسریع کار مردم شهرستان ریگان راه اندازی شد .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ثبت ، املاک ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار