همایش ملی تحول نظام سلامت در حوزه معنویت در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رحیم رئوفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم، در همایش ملی تحول نظام سلامت در حوزه معنویت، با اشاره به اینکه وزارت بهداشت در طول 2 سال گذشته گام‌هایی در حوزه سلامت برداشته که سبب ایجاد یک نتیجه شگرف در جامعه شده است، ادامه داد: لازمه ایجاد جامعه سالم و توسعه‌ یافته  دارا بودن ایمان است.
وی از معنویت به عنوان حلقه مفقود طرح تحول نظام سلامت یاد کرد و گفت: جامعه اسلامی به یک نیروی ماورا معتقد است و پزشک به عنوان واسطه در درمان بیماران نقش دارد.
رئیس همایش ملی تحول نظام سلامت در حوزه معنویت، اجرای بسته‌های مختلف در راستای سلامت جامعه را گام‌های برداشته شده در طرح تحول نظام سلامت دانست و  کاهش هزینه پرداختی از جیب مردم، تغییر ساختار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، فرهنگ‌سازی زایمان طبیعی و تحول در بهداشت را از جمله این اقدامات عنوان کرد که لبخند رضایت و خوشحالی را به لبان مردم نشانده است.  
دبیر علمی همایش تحول نظام سلامت در حوزه معنویت افزود: در حال حاضر تحول در نظام سلامت به سرعت در حال حرکت است و  پرداختن به حوزه معنویت در عرصه سلامت می‌تواند در زندگی فردی و اجتماعی افراد موثر باشد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: فارس ، میزبان ، همایش ، ملی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.