شهردار یاسوج از برگزاری نخستین همایش خیرین شهرساز خبر داد و گفت: برخی زیرساخت‌های مورد نیاز شهر یاسوج با کمک خیرین احداث می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛محمدعلی جاوید صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش روز یاسوج گفت: به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس شهر یاسوج نخستین همایش روز این شهر 15 اردیبهشت با حضور مسولان، مردم و گردشگران برگزار می‌شود، ضمن اینکه بنا داریم از سال آینده این مراسم تحت عنوان هفته یاسوج برگزار شود.
 
شهردار یاسوج بیان کرد: همایش ملی روز یاسوج در روزهای 27 و 28 اردیبهشت سال جاری در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود که تاکنون بیش از 48 مقاله در رابطه با زیبایی‌های طبیعیت، شهرسازی و ... به این همایش ارسال شده است.
 
وی در ادامه از برگزاری نخستین همایش خیرین شهرساز در یاسوج خبر داد و تصریح کرد: برای جذب سرمایه‌گذار و مشارکت مردم در تاسیس زیرساخت‌های شهر یاسوج این همایش برگزار و برخی پروژه‌ها مانند احداث سرویس‌های بهداشتی در مکان‌های گردشگری، تجهیز پارک‌ها محله‌ای به وسایل بازی، احداث نمازخانه و آبخوری در سطح شهر به خیرین واگذار می‌شود.
 
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی مرکز علمی کاربردی شهرداری یاسوج خبر داد و افزود: این مرکز علمی ـ کاربردی از اول مهر ماه جاری در رشته‌های معماری، حمل و نقل و ترافیک، حسابداری یا حقوق دانشجو پذیرش می‌کند، ضمن اینکه در صورت تصویب شورای اسلامی شهر دانشجویان بعد از دوره فارغ‌التحصیلی در شهرداری مشغول به کار می‌شوند.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: خیرین ، شهرسازی ، یاسوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.