مسئول دبیرخانه شورای اجتماعی محلات مشهد از برگزاری طرح «معلم سپاس» برای تجلیل از مقام آموزگار در هفته معلم خبر داد.

اجرای طرح «معلم سپاس» در محلات مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی از مشهد، مهدی حامدی افزود: این طرح امسال برای نخستین‌بار در مشهد اجرایی خواهد شد و در آن دانش‌آموزانی که فارغ التحصیل شده‌اند و یا اکنون دانشجو هستند، از معلمان سابق خود تقدیر و قدردانی می‌کنند.

وی گفت : به طور یقین هر ساله در این ایام به صورت خودجوش برنامه‌هایی این چنین برای تقدیر از معلمان قدیمی در ابعاد کوچک‌تر انجام می‌شود، اما با اجرای چنین برنامه‌ای مشارکت شهروندان با مجموعه شهرداری بیشتر نمود پیدا می‌کند.
مسئول دبیرخانه شورای اجتماعی محلات افزود : بدین منظور گروه‌های دانش‌آموزی که اعلام آمادگی نمایند، می‌توانند از تمامی ظرفیت‌هایی که شهرداری در اختیار دارد، همچون سالن‌های آمفی‌تئاتر فرهنگسراها، پارک‌ها و یا تهیه اقلامی جهت هدیه و پذیرایی به صورت رایگان استفاده کنند.
حامدی گفت: پیش‌بینی شده است تا 100 برنامه تقدیری، توسط فارغ التحصیل‌ها از معلمین تحت عنوان طرح معلم سپاس در مشهد انجام شود.

ویافزود: افراد و گروه‌های دانش‌آموزی که به این کار رغبت دارند، می‌توانند در سایت www.hamdelimashhad.ir پورتال ویژه شورای اجتماعی محلات مشهد ثبت‌نام کنند و مشخصات معلمانی که قصد تقدیر از آنان را دارند ارائه بدهند و بعد از انجام پروسه ثبت‌نام ما با آنان تماس گرفته، برنامه موردنظرشان را جویا می‌شویم و نقص‌های آن را پوشش می‌دهیم.

انتهای پیام//


برچسب ها: معلم ، مشهد ، شهرداری ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.