دو طرح عمرانی در شهرستان هشترود با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صومی در جلسه کار گروه سلامت شهرستان هشترود خاطر نشان کرد:دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان کارهای بسیار مثبتی انجام داده که در دولتهای قبل بی سابقه بوده است.

دکتر صومی گفت:با اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط دولت دکتر روحانی در طول سال گذشته فقط برای تجهیز و باز سازی بیمارستان امام حسین(ع) هشترود 6 میلیارد تومان هزینه شده که این نشان از درایت و کار آمدی دولت یازدهم میباشد.

وی از دایر شدن کلینیک شبانه روزی در ساختمان قدیم شبکه بهداشت و درمان خبر داد و افزود:در کل استان تعداد 200 طرح نیمه تمام وجود دارد که با عنایت الهی در آینده شاهد افتتاح آنها خواهیم بود اما به فضل پروردگار در حوزه بهداشت سلامت با هیچ کمبودی مواجه نیستیم.

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان یاد آور شد:اختصاص دستگاه فی کو و آندوسکوپی و دستگاه رادیولوژی پورتال برای بیمارستان هشترود در دستور کار قرار گرفته و تا چند مدت دیگر این مرکز بهداشتی به دستگاههای یاد شده مجهز خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت در استان آذربایجانشرقی با حضور در هشترود دو طرح عمرانی و بهداشتی ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان و اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) را افتتاح کرد و خاطر نشان نمود:در آینده نزدیک شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر و هریس نیز راه اندازی خواهد شد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.