تبریز؛

ضرورت ایجاد بخش سی تی اسکن در بیمارستان هشترود

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: ایجاد یک درمانگاه شبانه روزی و مجهز در شهرستان هشترود ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شیری در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، هر ارگانی باید در حوزه خود، فعالیتش را بیشتر کند تا فرمایشات مقام معظم رهبری به بهترین نحو اجرایی شود.

منتخب شهرستانهای هشترود و چاراویماق نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: آبادانی منطقه وابسته به مدیریت مجدانه، مقتدرانه و صحیح می‌باشد و من با حمایت مسئولین منطقه ای و کشوری به صورت شبانه روزی در تلاش خواهم بود تا بیش از این شاهد هشترود و چاراویماقی آباد باشیم.

سید حمزه امینی ادامه داد: امکانات پزشکی که در منطقه وجود دارد جوابگوی دو شهرستان و اتوبان پیامبر اعظم(ص) نیست و مسئولین مربوطه نباید با بهانه گیری‌های مختلف مانند کمبود جمعیت از دادن اعتبار و امکانات به هشترود و چاراویماق طفره بروند.

وی اظهار کرد: با توجه به شناختی که از وزیر بهداشت و درمان سراغ دارم می‌توانم به جرات بگویم وزیر بهداشت،آبروی دولت تدبیر و امید است و ایشان باید با توجه به خاص بودن مناطق هشترود و چاراویماق توجه ویژه ای به این مناطق داشته باشد و امکانات بهتر و زیادتری را به این دو شهرستان اختصاص دهد.

فرماندار هشترود نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: نبود پارکینگ در بیمارستان هشترود مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی را آزار داده و با مشکل مواجه می‌کند که باید فکری اساسی در این مورد انجام داد.

حسن مستفید یادآور شد: در بیمارستان هشترود دستگاه امحاء زباله وجود ندارد و مشکلات بهداشتی را برای محدوده نشینان بیمارستان و شهر به وجود می آورد و وضعیت بهداشتی را اسفناک می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود نیز در این جلسه اظهارکرد: شهرستان هشترود در آمار تصادفات جاده ای و درون شهری مقام سوم را به خود اختصاص داده و می‌طلبد که نیروی انسانی کار آمد به اندازه کافی و تجهیزات به روز را در اختیار داشته باشد تا برای مراجعه کنندگان خدمات دهی کند.

حمید قربانی افخمی ادامه داد: به زودی بخش سی تی اسکن در بیمارستان هشترود با حمایت یک نیکوکار هشترودی دایر خواهد شد که تمامی هزینه های دستگاه سی تی اسکن توسط این انسان نوع دوست تقبل شده است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.