کرمان؛

سازش طایفه ای بوسه برچوبه دار زد

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان قلعه گنج صبح امروز از برگزاري جلسه صلح و سازش بين دو طايفه به همت پليس اين شهرستان خبر داد و گفت: در پي اين رويداد دو نفر از حكم قصاص نجات يافتند.

سازش طایفه ای دو نفر را از مرگ نجات دادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرگرد علي اميري گفت: درگيري بين دو طايفه از شهرستان قلعه گنج كه از سال 89 آغاز شد، رعب و وحشت زيادي را در بين همشهريان ايجاد كرده بود.
 
وی افزود: با توجه به اقليم منطقه و زندگي طايفه اي در قلعه گنج متاسفانه هر ساله شاهد اتفاقات ناگواري در خصوص انتقام جويي و كينه هاي قديمي توسط طوايف شاهد هستيم.

وي بيان داشت: با گذشت چندين سال زندگي طوايف و درگيري هايي كه بعضا منجر به قتل مي شد خوشبختانه با تدابير و رهنمود هاي فرماندهي انتظامي قلعه گنج براي از بين بردن اختلافات و سازش بين طوايف و برپايي امنيت كامل جلسات پي در پي برگزار شد كه در نهاد به سازش بين اين دو طايفه انجاميد.

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان قلعه گنج اضافه كرد: با همت نهاد رهبري در سيستان و بلوچستان و جنوب كرمان و برگزاري چندين جلسه جهت سازش بين اين دو طايفه بالاخره صبح امروز اين طوايف سرشناس با يكديگر به صلح و سازش پرداختند و در اين رابطه دو نفر از حكم قصاص نجات يافتند تا خوشبختانه با همكاري و همياري طوايف شاهد امنيت بيشتر در اين شهرستان باشيم.

 امیری گفت: قانون بايد همواره رعايت شود و ما اگر در مسائلي با يكديگر نيز اختلاف داريم بايد از مبادي قانوني اقدام كنيم و ديگر زمان درگيري هاي قبيله اي براي حل مشكلات به سر آمده

برچسب ها: سازش ، طایفه ، قلعه گنج ، درگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار