کرمان؛

هندوانه شیرین قاچاقچیان را گرفتار کرد

جانشين فرمانده انتظامي استان از كشف 100 كيلوگرم ترياك، درون يك كاميون كه زير بار هندوانه جاساز شده بود، خبر داد

هندوانه شیرین قاچاقچیان را گرفتار کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پلیس کرمان،سرهنگ ناصر فرشيدگفت: مواد مخدر آسيب هاي اجتماعي فراواني را در پي دارد و پليس با رصد اطلاعاتي همواره به دنبال انهدام باندهاي قاچاق و توزيع مواد افيوني است.

وي افزود: در همين راستا پليس مبارزه با مواد مخدر كرمان و استان اردبيل در اقدام اطلاعاتي مشترك توانستند سرنخ هايي از عبور يك محموله مواد مخدر به دست آورند.

سرهنگ فرشيد اظهار کرد: با مشخص شدن زمان عبور اين محموله كنترل محورهاي مواصلاتي تشديد که در اين رابطه تيمي از اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر كرمان به يك كاميون "ولوو" حامل هندوانه مشكوك شدند.
 
وي با اشاره به توقيف اين خودرو در محور "ماهان - كرمان"اضافه كرد: در بازرسي فني از كاميون 15بسته ترياك به وزن 100 كيلوگرم كشف و متهم نيز دستگير شد.

جانشين فرمانده انتظامي استان كرمان مقصد اين كاميون را استان تهران و مبدا آن را استان هاي شرقي كشور عنوان كرد و افزود: در اين عمليات مالك اصلي مواد كه با يك دستگاه پژو 405 به عنوان اسكورت، كاميون را همراهي مي كرد نيز دستگير و خودروي وي نيز توقيف شد.

سرهنگ فرشيد در پايان همكاري اطلاعاتي پليس در استان هاي مختلف را راهكاري اساسي براي برخورد با قاچاقچيان ذكر كرد و گفت: جان بركفان عرصه نظم و امنيت با عزمي راسخ براي كاهش تبعات اجتماعي ورود مواد مخدر به كشور تلاش خواهند كرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.