شارلوت آبزرور: ایندیانا آخرین شانس کروز برای باقی ماندن در کورس رقابت

یک روزنامه آمریکایی انتخابات مقدماتی ایالت ایندیانا را آخرین شانس کروز برای حذف نشدن از دور رقابت‌ها دانست.

شارلوت آبزرور: ایندیانا آخرین شانس کروز برای باقی ماندن در کورس رقابت
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه آمریکایی «شارلوت آبزرور،» با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: «تد کروز،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، پس از شکست در انتخابات مقدماتی روز گذشته 5 ایالت شمالی این کشور، اکنون به انتخابات سه‌شنبه آینده در ایالت «ایندیانا» چشم دوخته است. کروز برای باقی ماندن در کورس رقابت‌ها، چاره‌ای جز پیروزی در انتخابات ایندیانا، ندارد. در غیر این صورت، وی باید فاتحه کمپین انتخاباتی‌اش را بخواند. 

از سوی دیگر «جان کاسیچ،» دیگر نامزد حزب جمهوری‌خواه، سرانجام از ادامه رقابت انصراف داد. کنار رفتن کاسیچ و باقی ماندن دو نفر در صحنه رقابت همان چیزی است که کروز در آرزویش بود. اکنون، تنها شانس وی برای بقا پیروزی قاطع در انتخابات سه‌شنبه آتی است. اعضای حزب جمهوری‌خواه در صورت شکست کروز در انتخابات هفته آینده چاره‌ای جز حمایت از ترامپ به عنوان نامزد این حزب در دور نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نخواهند داشت.   

«دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در رأی‌گیری مقدماتی روز سه‌شنبه ایالت‌های شمالی این کشور قاطعانه رقبای هم‌حزبش را شکست داد. نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان با پیروزی در تمامی 5 ایالت شمالی آمریکا، 50 درصد آرای این ایالت‌ها را از آنِ خود کرد و موفق به کسب بیش از 100 رأی دیگر نمایندگی‌ها شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار