مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بیش از یک هزار اصله چوب آلات قاچاق در سال 94 در استان اردبیل کشف و ضبط شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهامت هدایت از کشف و ضبط یک‌ هزار و 830 اصله چوب‌آلات قاچاق در استان اردبیل در یک سال گذشته خبر داد.

وی با یادآوری اینکه در یک سال گذشته مأموران حفاظتی ما موفق شدند در کنار کشف و ضبط یک‌هزار و 830 اصله چوب‌آلات قاچاق بیش از 21 تن زغال را نیز توقیف کنند، افزود: ما نسبت به توقف فعالیت کوره‌های زغال‌پزی اقدامات خوبی را انجام دادیم تا روستاها و مناطقی که در این زمینه فعالیت غیرقانونی داشتند، جلوی اقداماتشان گرفته شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از افزایش کشفیات بیش از 80 درصدی زغال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: تلاش و جدیت مأموران ما در به حداقل رساندن تلاش قاچاقچیانی است که تنها به فکر سوداگری و سودجویی خود هستند.

هدایت از کشف 21 نوع خاک پیت به عنوان خاک غنی شده مستعد برای کشت محصولات مختلف خبر داد و افزود: در این حوزه نیز با 40 درصد افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته روبه‌رو هستیم.

وی با یادآوری اینکه 110 کوره زغال‌پزی پلمب شده و برخورد با قاچاقچیان چوب‌آلات جنگلی ادامه دارد، بیان کرد: ما موفق شدیم بیش از 400 تن محصول هندوانه ابوجهل را که بدون پرداخت حق مالکان در انبارها نگهداری می‌شد، شناسایی و پلمب کنیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، کشف ، اصله ، چوب ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.