آبادان؛

ایجاد مشکل تراکم دانش آموزی در خرمشهر به دلیل توزیع نادرست مدارس

مدارس خرمشهرنیاز به ساماندهی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر آموزش و پرورش خرمشهر گفت: تراکم دانش‌آموزی در خرمشهر وجود ندارد، اما چون مدارس به‌صورت درست در شهرستان توزیع نشده‌اند، با مشکل تراکم مواجه می‌شویم.

عبدالحافظ عنبری افزود: جلساتی در رابطه با بزرگداشت مقام معلم گرفته شد که خوشبختانه به نتایج خوبی دست پیدا کردیم و امیدواریم که همه مصوبات اجرایی شود.

وی گفت: همه ادارات در روز معلم باید سر درب محل‌های خود را با تقدیر و تشکر از فرهنگیان مزین کرده و در مدارس حضور پیدا کنند، تا به‌صورت حضوری از فرهنگیان تقدیر صورت بگیرد.

مدیر آموزش و پرورش خرمشهر افزود: تخفیف و تقسیط کردن عوارض ساختمان بر عهده شهرداری، ارائه تسهیلات آب و برق بر عهده اداره آبفا و برق، ویزیت رایگان فرهنگیان بر عهده بهداشت ‌و‌ درمان، گشت دریایی برای فرهنگیان بر عهده اداره بنادر از نمونه برنامه‌هایی است که باید در هفته منتسب به فرهنگیان اجرایی شود.

عنبری گفت: خوشبختانه خیرین مدرسه‌ساز در مدارس جزیره مینو وارد شدند و به‌دنبال افزایش فضا هستند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم و ویژه ما هوشمند کردن معلمان ابتدایی است، معلمان ابتدایی به‌دنبال آموزش تولید محتوا هستند، که خوشبختانه حدود 300 اثر به استان تحویل داده شد و 22 اثر از آن به کشوری راه پیدا کرد، که مطمئن هستیم در کشور هم به نتایج مهمی دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.