برنامه‌ریزی مدون برای ورزش‌ بانوان آبادانی یک ضرورت است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی پردیس اروند گفت: با برنامه ریزی مدون در آبادان می‌توان بانوان مستعد ورزشکار بیشتری راهی تیم‌های ملی کرد.
خدیجه پوربهبهانی افزود: برای رشد و توسعه ورزش بانوان در آبادان باید اقداماتی از قبیل توجه به زیرساخت‌های ورزش بانوان و تجهیز رشته‌های تخصصی حرفه‌ای مانند بسکتبال و فوتسال که در این شهر رشد کرده‌اند انجام شود.
وی با اشاره به حضور بانوان ورزشکار آبادانی در تیم‌های ملی گفت: «زهره میثمی» بازیکن تیم ملی فوتسال و «راحله رفیعی» بازیکن تیم ملی فوتبال هستند و این موفقیت‌ها نشان می‌دهد با برنامه ریزی مدون در آبادان می‌توان بانوان مستعد ورزشکار بیشتری راهی تیم‌های ملی کرد و برای کشور افتخار آفرینی کنند.
 مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی پردیس اروند با تاکید بر اینکه باید در حوزه روستاهای آبادان اقدامات اساسی صورت گیرد، افزود: با بازدیدی که از برخی روستاهای آبادان داشتم متوجه شدم که باید به ورزش بانوان توجه ویژه‌ای شود و چنانچه مدارس روستا‌ها تجهیز شوند استعدادهای بیشتری کشف می‌شود.
 پوربهبهانی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دولت یازدهم توجه ویژه به سازمان‌های مردم نهاد است، گفت: بر همین اساس موسسه فرهنگی ورزشی پردیس اروند در راستای رشد و توسعه ورزش بانوان فعالیت می‌کند.
وی افزود: به نظرم کلیه برنامه‌هایی که از طریق سمن‌ها اجرا می‌شود مردمی است و زنجیره اتصال بین مردم و مسئولان می‌تواند به رشد و توسعه کمک کند.
انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، ورزش ، برنامه ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.