آشنا شدن با یک عشق پاک برای كودكان و نوجوانان و به‌خصوص دختران نوجوان بسیار لازم است.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ هادی محمدیان، جوانی كه با انیمیشن «شاهزاده روم» توانست نگاه تازه ای در عرصه انیمیشن با محتوای مذهبی ایجاد كند و با استقبال عمومی در اكران مواجه شد، اظهار كرد: این كار با همراهی مشاوران تاریخی و همفكری صاحب نظران انجام شد و توانست به موفقیت برسد.

وی با بیان اینكه تلاش ما بر این بود داستان را طوری طرح كنیم كه هم برای مخاطب كودك و نوجوان و هم برای مخاطب بزرگسال جذاب باشد، افزود: داستان زندگی بانو ملیكا قصه ای تقریبا ناشنیده است و كمتر به آن پرداخته شده؛ اما این به این معنا نبود كه در مورد این شخصیت منابع تاریخی مستند وجود نداشته باشد. در مورد ایشان هم در كتب اسلامی منابع مختلفی موجود است و هم در كتب و نوشته‌های مسیحی اشارات بسیاری وجود دارد. قصه اصلی این قابلیت را داشت كه از بطن آن داستانی پر كشش برای هر رده سنی روایت شود. فیلم از عشقی پاك سخن می گوید و اتفاقا آشنا شدن با این عشق برای كودكان و نوجوانان و به‌خصوص دختران نوجوان بسیار لازم است.

این كارگردان جوان درباره روند تولید این انیمیشن توضیح داد: زمان تولید این فیلم از شروع نگارش فیلم‌نامه تا اتمام تولید، حدودا پانزده ماه بود كه در مقایسه با تولیدات خارجی زمانی بسیار اندك و پایین‌تر از حد استاندارد است. در این پانزده ماه گروهی 105 نفره برای تولید فیلم تلاش كردند.

محمدیان با اشاره به موفقیت این فیلم در جشنواره ها و اكران عمومی، گفت: این موضوع نشان دهنده این است كه به دست آوردن رگ خواب تماشاگر ایرانی با ساخت یك اثر خوب میسر است؛ فقط كافی است به شعور مخاطب احترام بگذاریم و اثری مطابق با استانداردها بسازیم. امیدوارم این استقبال مردمی ادامه دار باشد و بتواند مسیر انیمیشن سازی در ایران را هموار كند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار