یزد:

آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی

رئیس ستاد انتخابات استان یزد : شهرستان‌های استان یزد برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی طالبی افزود: انتخابات در نیمی از شهرستان‌های استان یزد که در یک حوزه انتخابیه گنجانده شده‌اند به دور دوم کشیده شده و شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز روز جمعه، 10 اردیبهشت‌ماه، انتخابات را برگزار خواهند کرد.

وی عنوان کرد: جلسات متعددی برای مجریان، ناظران، بازرسان و سایر دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات برگزار شده و همه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانونمند آماده شده‌اند.

طالبی یادآور شد: تبلیغات قانونی دو کاندیدای این حوزه نیز در حال انجام است و ناظران، روند این تبلیغات را به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی زیر نظر دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد : با توجه به اینکه در این حوزه انتخابیه حساسیت‌های ویژه‌ای وجود دارد، مجریان باید بدون جانبداری از کانیدایی خاص، فعالیت خود را انجام دهند و اصل این موضوع که رای مردم حق‌الناس است را رعایت کنند.

وی یادآور شد: در شهرستان‌های حوزه انتخابیه مهریز، شعب اخذ رای و صندوق‌ها آماده‌سازی‌ شده است و شعب در این دوره، همان شعب دوره قبل هستند و مردم می‌توانند برای انداختن آرای خود به صندوق، به همان نشانی‌های شعب مرحله قبل مراجعه کنند.

طالبی ادامه داد: انتخابات در روز دهم اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و امیدواریم در این مرحله نیز شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند با حضور حداکثری مردم باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از مردم شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز دعوت کرد تا حضوری گسترده و باشکوه در انتخابات داشته باشند و نماینده مورد نظر خود را با حداکثر آرا به مجلس بفرستند.

وی تصریح کرد: در این مرحله از انتخابات بالغ بر 121 هزار نفر در پنج شهرستان استان یزد واجد شرایط رای دادن هستند که البته امکان رای دادن افرادی که در دور قبل در هیچ حوزه انتخابیه‌ای آرا خود را به صندوق نینداخته‌اند، در این مرحله فراهم است، اما این اقدام نباید به صورت سازمان یافته توسط کاندیداها پیگیری شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.