مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه شبکه فاضلاب در شهرهای استان به طول 29 کیلومتر از برنامه‌های اصلی شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد در سال 95 است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید علی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه‌اندازی و توسعه شبکه فاضلاب یکی از اولویت‌های اصلی در حوزه مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: احداث تصفیه‌خانه در شهرهای چرام و سی‌سخت و توسعه شبکه فاضلاب در شهرهای یاسوج، دوگنبدان، دهدشت، سی‌سخت و چرام به طول 29 کیلومتر از اهداف و برنامه‌های اصلی پیش روی معاونت مهندسی و توسعه شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد در سال 95 است.

وی از انجام مهندسی ارزش در شبکه توزیع آب 15 شهر استان، تعیین تکلیف قراردادهای بلاتکلیف سنواتی و ساماندهی طرح فاضلاب دوگنبدان به عنوان عملکرد مهم شرکت آبفای استان در سال گذشته یاد کرد و عنوان کرد: پروژه فاضلاب دوگنبدان طی 8 سال از سال 85 تا سال 93 معادل 30 درصد پیشرفت داشت، ولی طی 11 ماه از شهریور 93 تا مرداد 94 معادل 70درصد پیشرفت کرد که این موضوع به نوبه خود به عنوان یک رکورد در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد همچنین از انجام مطالعه طرح‌های فاضلاب دوگنبدان، یاسوج، سی‌سخت و چرام به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های واحد مهندسی و توسعه این شرکت در سال جدید یاد کرد و گفت: با انجام مطالعات این پروژه‌ها و تامین اعتبار لازم سرعت انجام پروژه‌ها بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: توسعه ، شبکه ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.