رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دبیران شورای اقامه نماز کارها را بر اساس آئین‌نامه دولت و پیام‌های ابلاغی رهبر انقلاب انجام دهند، گفت: در صورتی که تاکنون این آئین‌نامه به دستگاه‌ها نرسیده پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید الیاس چراغ‌زاده صبح امروز در گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ابزار کار دبیران شورای اقامه نماز در دستگاه‌ها آئین‌نامه‌های 17 ماده‌ای دولت بوده که دستگاه‌ها موظف به اجرای آن هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد دومین ابزار برای دبیران شورای اقامه نماز در دستگاه‌ها را پیام مقام معظم رهبری به اجلاسیه 23 نماز عنوان کرد و گفت: در صورتی که دبیران شورای اقامه نماز به سیاست‌ها و آئین‌نامه‌ها دسترسی نداشته باشند نمی‌توانند کارها را به نحو مطلوب به پیش ببرند.

چراغ‌زاده با تاکید بر اینکه دبیران شورای اقامه نماز باید کارها را بر اساس آئین‌نامه دولت و پیام‌های ابلاغی رهبر انقلاب انجام دهند، گفت: در سال گذشته وزیر کشور آئین‌نامه‌ 17 گانه را به استانداری‌ها ابلاغ و استانداری به دستگاه‌ها ارسال کردند لذا در صورتی که تاکنون این آئین‌نامه به دستگاه‌ها نرسیده پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور دبیران شورای اقامه نماز در این همایش اذعان کرد: توافق‌نامه‌های سال 95 دستگاه‌ها به همراه فرم خود ارزیابی دستگاه‌ها توزیع شده که مسئولان اقامه نماز دستگاه‌ها با برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران و معاونین برنامه‌ریزی لازم برای سال 95 را تهیه کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 20 اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت تکمیل فرم خود ارزیابی دستگاه‌ها و دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

چراغ‌زاده ادامه داد: دستگاه‌هایی که فرم خود ارزیابی را تحویل ستاد اقامه نماز ندهند نمره آن‌ها صفر رد می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه ارزیابی دستگاه‌ها بر اساس وظایف سازمان‌ها و دستگاه‌ها تنظیم شده است، گفت: یک نفر از اعضای دبیران شورای اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نماینده دستگاه‌ها در هیئت ارزیابی حضور داشته باشد.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر با تاکید بر اینکه در ادارات و محیط‌های اجتماعی به نماز اهمیت لازم داده نمی‌شود، گفت: بعضا در برخی ادارات مسئولان و کارمندان آنگونه که باید و شاید به نماز اهمیت نمی‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در برخی ادارات بدترین و تنگ‌ترین مکان برای اقامه نماز در نظر گرفته می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر در پایان تصریح کرد: متاسفانه نمازخانه اماکن عمومی، هتل‌ها و ...در شان و جایگاه نماز نیست لذا رفع مشکلات نیاز به عزم راسخ دارد.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: اقامه ، نماز ، ابلاغ ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.